توزیع بسته تبلیغاتی مسرفانه شرکت سایپا در کمیسیون صنایع مجلس حساسیت برخی نمایندگان را برانگیخت.
روز سهشنبه بستهای تبلیغاتی از شرکت سایپا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس توزیع شد که در آن چهار جلد کتاب با چاپ گلاسه نفیس قرارداشت. محتوای هریک از کتابها، چند صفحه میزگرد درباره صنعت خودرو و حدود صد صفحه بریده جراید از انعکاس خبری همان میزگرد و بریده جراید اخبار شرکت سایپا در مطبوعات و خبرگزاریها و سایتهای خبری است.
این بسته تبلیغاتی بسیارپرهزینه تحت عنوان تالار گفتگو و اندیشه مدیریت ارتباطات شرکت سایپا تهیه و توزیع شده است.
روز سه شنبه توزیع این بسته تبلیغاتی در حاشیه کمیسیون صنایع حساسیت برخی نمایندگان را برانگیخت و سوال مهم این بود که چرا این شرکت خودروسازی بیت المال را صرف چاپ بریده جراید یک خبر تکراری از رسانه های مختلف آن هم روی کاغذ گلاسه و با هزینهای سنگین کرده است؟
با پیگیری برخی نمایندگان مقررشد موضوع برای پیگیری به سازمان بازرسی کل کشور گزارش شود.
صرف هزینه های هنگفت از محل بیتالمال بابت تبلیغات و تشریفات از دوره سازندگی شروع شد و در دوره اصلاحات نیز ادامه یافت. با تشکیل دولت آقای احمدی نژاد انتظار می رفت چنین ولخرجیهایی ممنوع و تعطیل شود اما در دولت مدعی عدالت نیز صرف هزینه های بیهوده بابت خودشیرینیهای تبلیغاتی ادامه یافته و حتی برخی شرکتها و نهادهای دولتی همه ساله با اهدای هدایا و دعوت خبرنگاران به جشنواره ها و سفرها و سفرههای پرخیر و برکت، اجازه نمیدهند انتقاد و صدای افکار عمومی درباره عملکردشان در رسانهها منعکس شود.
شرکت سایپا در حالی برای تبلیغات پر زرق و برق از عملکرد خود مشغول است که پرتیراژترین محصول آن، از نظر استاندارد فنی و امنیت زیر سوال است و به گفته نیروی انتظامی بیشترین مرگ و میر در جاده های کشور را سرنشینان پراید تشکیل می دهند
روز سهشنبه بستهای تبلیغاتی از شرکت سایپا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس توزیع شد که در آن چهار جلد کتاب با چاپ گلاسه نفیس قرارداشت. محتوای هریک از کتابها، چند صفحه میزگرد درباره صنعت خودرو و حدود صد صفحه بریده جراید از انعکاس خبری همان میزگرد و بریده جراید اخبار شرکت سایپا در مطبوعات و خبرگزاریها و سایتهای خبری است.
این بسته تبلیغاتی بسیارپرهزینه تحت عنوان تالار گفتگو و اندیشه مدیریت ارتباطات شرکت سایپا تهیه و توزیع شده است.
روز سه شنبه توزیع این بسته تبلیغاتی در حاشیه کمیسیون صنایع حساسیت برخی نمایندگان را برانگیخت و سوال مهم این بود که چرا این شرکت خودروسازی بیت المال را صرف چاپ بریده جراید یک خبر تکراری از رسانه های مختلف آن هم روی کاغذ گلاسه و با هزینهای سنگین کرده است؟
با پیگیری برخی نمایندگان مقررشد موضوع برای پیگیری به سازمان بازرسی کل کشور گزارش شود.
صرف هزینه های هنگفت از محل بیتالمال بابت تبلیغات و تشریفات از دوره سازندگی شروع شد و در دوره اصلاحات نیز ادامه یافت. با تشکیل دولت آقای احمدی نژاد انتظار می رفت چنین ولخرجیهایی ممنوع و تعطیل شود اما در دولت مدعی عدالت نیز صرف هزینه های بیهوده بابت خودشیرینیهای تبلیغاتی ادامه یافته و حتی برخی شرکتها و نهادهای دولتی همه ساله با اهدای هدایا و دعوت خبرنگاران به جشنواره ها و سفرها و سفرههای پرخیر و برکت، اجازه نمیدهند انتقاد و صدای افکار عمومی درباره عملکردشان در رسانهها منعکس شود.
شرکت سایپا در حالی برای تبلیغات پر زرق و برق از عملکرد خود مشغول است که پرتیراژترین محصول آن، از نظر استاندارد فنی و امنیت زیر سوال است و به گفته نیروی انتظامی بیشترین مرگ و میر در جاده های کشور را سرنشینان پراید تشکیل می دهند
منبع : الف
۸۹/۰۷/۱۵