صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد
چهارشنبه

کوپه (گفت و شنود کیهان)

گفت: رادیو آمریکا گفته است: کنفرانس خبری روحانی، رئیس‌جمهور جدید ایران، نااُمیدکننده بود.

گفتم: مگر انتظار داشتند برای آنها اُمیدآفرین باشد؟!
گفت: می‌گوید دکتر روحانی در مصاحبه خود همان حرف‌ها و نظرات آیت‌الله خامنه‌ای را تکرار کرد و نشان داد که سیاست‌های ایران تغییری نکرده است.
گفتم: مگر قرار بود تغییر کند؟!
گفت: اعلام کرده که انتظار داشتیم روحانی طرفدار جنبش سبز باشد ولی حالا معلوم شده یکی دیگر از طرفداران وضع موجود ایران است.
گفتم: یارو توی کوپه قطار از کسی که در صندلی روبرو نشسته بود پرسید؛ می‌بینم که شما دارید به سلامتی برمی‌گردید؟!



نوشته شده توسط پاسدار ولایت مطلقه فقیه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
گفت: رادیو آمریکا گفته است: کنفرانس خبری روحانی، رئیس‌جمهور جدید ایران، نااُمیدکننده بود.

گفتم: مگر انتظار داشتند برای آنها اُمیدآفرین باشد؟!
گفت: می‌گوید دکتر روحانی در مصاحبه خود همان حرف‌ها و نظرات آیت‌الله خامنه‌ای را تکرار کرد و نشان داد که سیاست‌های ایران تغییری نکرده است.
گفتم: مگر قرار بود تغییر کند؟!
گفت: اعلام کرده که انتظار داشتیم روحانی طرفدار جنبش سبز باشد ولی حالا معلوم شده یکی دیگر از طرفداران وضع موجود ایران است.
گفتم: یارو توی کوپه قطار از کسی که در صندلی روبرو نشسته بود پرسید؛ می‌بینم که شما دارید به سلامتی برمی‌گردید؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی