صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۹۹ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

همه آمده بودند
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از استقبال با شکوه مردمی و زیارت حضرت معصومه (س) در اجتماع عظیم مردم در میدان آستانه شهر قم حضور یافتند و به ابراز احساسات گرم و صمیمانه آنان پاسخ گفتند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، قم را شهر «علم و جهاد و بصیرت» خواندند و با اشاره به شکل گیری این شهر براساس حرکت جهادی توأم با بصیرت افزودند: قم همچنانکه در طول تاریخ خود، پایگاه عظیم معارف اهل بیت علیهم السلام بوده است در دوران معاصر هم، به عنوان سرچشمه برترین معارف اسلامی و الهی، شرق و غرب دنیای اسلامی را از برکات «مجاهدت و بصیرت» علمای بزرگ خود بهره مند کرده است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

«اَلْعِلْمُ عِلْمانِ: عِلْمُ الاَبْدانِ وَ عِلْمُ الاَدْیانِ»، در این حدیث نورانی نبوی علم ابدان یا همان پزشکی دوشادوش علم دین قرار گرفته است که حکایت از اهمیت و حساسیت جایگاه این علم در اندیشه اسلامی دارد. همین مهم از همان آغازین سالهای شکل‌گیری تمدن اسلامی، دانشمندان مسلمان را بر آن داشت که با انگیزه و عزمی راسخ منابع علم طب را از سراسر دنیا جمع آوری و بازخوانی کرده و به علم طب براساس آموزه های نبی مکرم اسلام و اهل بیت علیهم السلام عمق و ارتقاء بخشیدند. دانشمندان بزرگی در این محمل رشد یافته که شهرت جهانی داشته و تا چند صد سال تالیفات آنها در دانشگاه های سراسر دنیا تدریس می‌شد و بیماران و دردمندان از فواید این علم مقدس بهره‌مند می‌شدند. در پیشینه فرهنگی تمام ملتها طب و طبیب جایگاه رفیعی داشته و بسیار فراتر از یک پیشه یا دانش متداول بشری بوده‌است...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
مرحله اول اجرای هدفمندی یارانه ها کلید خورد ؛
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری در سفر استانی خود به استان اردبیل از واریز یارانه نقدی به حساب خانوار از سه شنبه هفته جاری مصادف با ولادت امام رضا (ع) خبر داده بود.
61 میلیون ایرانی همزمان با سالروز تولید امام رضا (ع) یارانه نقدی به صورت نقد و به طور مساوی و برای هر نفر  81 هزار تومان  از طریق حساب های خود  دریافت می کنند. این مبلغ که به صورت علی الحساب واریز می شود فعلا قابل برداشت نیست اما در حساب ها موجود است تا پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مورد استفاده قرار گیرد.  بانک‌ها باید تمامی برنامه‌های لازم را برای کنترل حساب‌ها و ممنوعیت برداشت یارانه‌های نقدی تا زمان اعلام رسمی توسط دولت، اجرا کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۸۹ ، ۲۱:۳۷
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

سریال طنز "قهوه تلخ" که در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است، کپی‌برداری از یک فصل کتاب ماشااله خان  در دربار هارون الرشید، نوشته ایرج پزشکزاد است که 40 سال قبل به بازار نشر راه یافته بود. فیلمنامه "قهوه تلخ" در اصل برگرفته از "ماشااله خان در دربار هارون الرشید" است که نویسندگان این سریال آن را با شوخی‌ها و کنایه‌های امروزی به‌روز کرده‌اند. در عین حال، مهران مدیری کارگردان این سریال در ابتدای هر مجموعه سه قسمتی که بازار عرضه می‌کند، چند دقیقه از بینندگان التماس می‌کند که سریال را کپی نکنند، هیچ اشاره‌ای به این کپی‌برداری نمی‌کند. همچنین ترانه "امشب شب مهتابه" نیز در حالی با صدای مدیری به‌عنوان تیتراژ سریال پخش می‌شود که این ترانه نیز کپی‌برداری است و باز هم اشاره‌ای به صاحب اثر نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۸۹ ، ۲۱:۳۵
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

وقتی باور غالب جامعه، «زن» را مایه عار میدانست و از «دختر» نفرت داشت و حتى آن را زنده به گور میساخت؛ در چنین محیطی، «اسلام» جایگاه انسانى زن را احیاء کرده و او را ریحانه؛ یعنی شاخه گلى ظریف مینامد. یکى از ارمغانهاى زیبای پیامبر، شخصیت دادن به دختر و زن میباشد. بدان حد که پیامبر(ص) میفرمودند :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۰:۳۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
حضور نصرالله در سفارت ایران
برای دیدار احمدی‌نژاد
با هدیه اى ویژه و قابل تأمّل

گزارش منابع موثق حاکی است دبیرکل مجاهد حزب‌الله لبنان عصر پنج‌شنبه در آخرین ساعات سفر تاریخی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به لبنان، با وی دیدار و گفت‌وگو کرده است. تصویر هدیه ویژه را در ادامه مطلب حتما ببینید...دیدنى است...!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۰:۲۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

اسمش را مالک بگذاری یا ملت تاثیری در برش شمشیر اراده و غرش صدای پیل افکنش ندارد.

شمشیر اراده مالک را این روزها همه جا می توان دید. پریروز دیپلماسی فعالش در نیویورک چیز غلام سیاه نظام سرمایه داری (اوباما) را در آورد، دیروز قلک فتنه گران را شکست و بانک ملی فتنه را به نفع ملت مصادره کرد و امروز در عمق استراتژیک جمهوری اسلامی مشغول پاره کردن بیوت عنکبوت‌هاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۹:۵۹
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

استقبال باشکوه لبنانی ها از دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران , دولت و رسانه های آمریکا را همچنان شوکه کرده است.

برای مقام های آمریکایی که در عمده سفرهای خارجی ناچارند شبانه وارد کشورهای تحت اشغال شوند و شبانه نیز آن کشورها را ترک کنند حضور رییس جمهوری ایران در جمع هزاران استقبال کننده و سخنرانی در جمع آنان , صحنه هایى دردناک است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۹:۵۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

نصب تابلوهایی بزرگ حاوی عکس های باراک اوباما در چهار نقش شامل یک تروریست , یک راهزن مکزیکی , یک همجنس باز و گانگستر, صدای هر دو حزب این کشور را در آورده است.

این تابلوها در یکی از بزرگراه های اصلی آمریکا در ایالت کلورادو نصب شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۹:۵۲
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

آقای احمدی نژاد و آقای لاریجانی ، انصاف دهیم ! نه ما نمایندگان مجلس که در ظاهر در راس اموریم و نه دولت که به نسبت قوای دیگر در ظاهر بالاترین مقام است ، هیچ کداممان بر اساس شرایط کنترل کننده نفسانیات و مرض های روحی مانند خودپرستی و غرور و ... انتخاب نمی شویم بلکه مهمترین شرایط برای انتخاب ما سن و سال و مدرک تحصیلی و سابقه اجرایی و نهایتا عدم سوء پیشینه ظاهری و عدم عضویت در گروهک های منحله و عدم همکاری با رژیم طاغوت است. در حالی که مهمترین شرایط در خصوص ولایت فقیه عبارت است از عدالت و تقوا ، اجتهاد ، عدم تمایل به دنیا ، شجاعت و قدرت مدیریت که نزدیک ترین ملاک ها به امام معصوم است به همین دلیل نیز امام امت می فرمودند که این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری قوای مختلف را می گیرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۷:۱۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

به آقای لاریجانی مراجعه کردم و تاکید کردم که شما اجازه برگزاری جلسه فراکسیون اصولگرایان را ندادید بنابراین اگر کاندیدای اصلاح طلبان رای بیاورد انتقادات متوجه شخص شما خواد بود ، بعدا گلایه نکنید ... قطعا آقای مطهری در صورت کاندیدا شدن در فراکسیون اصولگرایان که اصلاح طلبان در آن حضور ندارند، فقط همان 30 رای اصولگرایان حامی موسوی را به دست می آورد ... بدنه جریان اصولگرایی در جامعه منتظر تغییر از درون مجلس اصولگرا نباشد ، مجلسی که در پس از بیانات رهبری 150 تن از آنها طرح نظارت بر نمایندگان را امضا کنند ولی 79 رای می آورد ... قطعا از انتخابات آن هم کامران یا رسایی بیرون نخواهد آمد بلکه علی مطهری که مخالف طرح نظارت بود و ادبیات فاخرش در مجلس استفاده از الفاظ بتمرگ و خفه شو و (...) است ، رای خواهد آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۷:۰۹
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست خارج نشین که از حامیان فتنه سبز است در اعتراض به انفعال و ناکامی سران فتنه سبز در ایران، در جدید کارتون خود میرحسین موسوی و همسرش را به تمسخر گرفته است.

وی در کارتون خود موسوی را به تصویر کشیده که در حال کار با یک لپ تاپ آمریکایی(اپل) است و اعلام می کند که : زهرا! همه می گویند کاری بکنیم! و همسرش(زهرا رهنورد) نیز در پاسخ وی اعلام می کند که خوب یه مصاحبه با خودت بکن، بیانیه ای بده، ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۷:۰۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

پاشنه آشیل استکبار جهانی  در جنگ نرم؛ ترویج ایده اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)

آری ما معتقدیم دلایل فراوان و غیر قابل انکار و قرائن متعددی از این واقعیت حکایت می نماید که عصر جدیدی آغاز گردیده که نسیم بهاریش عطر وجود یار را به همراه دارد.

شبکه صدای آمریکاVOA  با برش بخش هایی از سخنرانی حجت الاسلام حاجتی سعی در تحریف سخنان وی داشت...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۱:۴۲
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
سخنرانی فرزند ملت ایران در جمع پرشور مردم لبنان:

دکتر محمود احمدی‌نژاد نماینده ملت ایران که از صبح امروز وارد بیروت شد، برنامه شب خود را به حضور در جشن مردمی در ورزشگاه الرایه ضاحیه یعنی مرکز مقاومت در جنوب لبنان اختصاص داد.

رئیس‌جمهور کشورمان در حالی در این جشن با شکوه شرکت کرد که سید حسن نصرالله نیز به‌طور ویدئویی سخنرانی کرد. پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، دکتر احمدی‌نژاد در میان فریاد تکبیر و شعارهای پرشور لبنانی‌ها با چهره‌ای برافروخته و در حالی که ذکر می‌گفت، به محل تریبون رفت و در عین حال پس از پاسخ به ابراز احساسات مردم، حاضر نشد در محفظه شیشه‌ای که برای جلوگیری از خطر احتمالی تعبیه شده بود، سخنرانی کند، بلکه در تریبون کناری آن برای سخنرانی ایستاد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۱:۳۵
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

غربی‌ها فکر می‌کردند که وقتی آیت‌الله خمینی و افکارش را از طریق رسانه‌های‌شان به مردم معرفی می‌کنند، یک وازدگی به وجود می‌آید و امام و افکارش و انقلاب و ولایت فقیه در گوشه انزوا قرار می‌گیرد. اما به یک‌باره دیدند که این پیام در بین صغیر و کبیر در چهارگوشه دنیا طرفدار پیدا کرده است. لذا غربی‌ها دیگر نمی‌خواهند این بلا سرشان بیاید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۱:۲۹
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنان خود از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم جشن مردمی در میدان "الرایه " در منطقه "ضاحیه " در جنوب بیروت پایتخت لبنان که با حضور رئیس جمهور کشورمان برگزار شد، به "محمود احمدی ن‍ژاد " رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی خوشامد گفت.
دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به محمود احمدی نژاد اظهار داشت: من به نام رهبران و اعضای جنبش امل و به نام رهبران، اعضای حزب الله، به نام امام موسی صدر و عاشقان امام خمینی (ره)، به نام رهبران و اعضای احزاب و جریان‌های لبنانی که امشب در بین ما هستند از سفر کریمانه شما استقبال می‌کنیم.نصرالله : نفس‌های امام خامنه‌ای را در وجود شما احساس می‌کنیم..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۱:۱۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
در حالیکه دقایقی چند تا آغاز مراسم جشن مردمی لبنانی‌ها در ورزشگاه "الرایه " منطقه "ضاحیه " در بیروت باقی مانده، صدها هزار نفر از مردم لبنان در این ورزشگاه حضور یافته‌اند و منتظر ورود رئیس جمهور کشورمان به این ورزشگاه هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

وزیر امورخارجه آمریکا که نتوانست استقبال گسترده مردم بیروت از رئیس‌جمهوری ایران را تحمل کند، ضمن تلاش برای نادیده گرفتن ماهیت جنگ‌طلبانه رژیم‌صهیونیستی که تهدیدی برای ثبات و امنیت لبنان به حساب می‌آید، ادعاهایی بی‌اساس را در این زمینه مطرح کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۶
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

همزمان با سفر محمود احمدی نژاد به لبنان و استقبال گسترده مردمی از وی ، موج سردرگمی و دست پاچگی مسئولان رژیم صهیونیستی ، به اوج خود رسیده است .

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ به رغم اینکه وزارت خارجه رژیم صهیوینیستی در قبال سفر محمود احمدی نژاد سکوت اختیار کرده است اما محافل سیاسی و رسانه ای اسرائیل تهدید کرده اند اگر احمدی نژاد به مرزهای شمالی این رژیم نزدیک شود ؛ ترور خواهد شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

روزنامه اصلاح طلب 'شرق' در شماره روز سه شنبه خود به تمسخر  هاشمی رفسنجانی پرداخت.    

این روزنامه در ستون "طنز" خود در صفحه اول روزنامه پیرامون اختلاف نظر اخیر آیت الله یزدی و آیت الله هاشمی مطلبی نوشته است و از زبان شخصیت مجازی خود اینگونه می نویسد:"کی خاطرات آقای هاشمی رو تایید کرده که ایشون همه رو به خاطرات خودش ارجاع میده؟"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه