صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۸۹ ثبت شده است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از جوانان و جهادگران بسیج سازندگی، «عشق و ایمان» و «بصیرت و همت» را عوامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران و «روح و جوهره» بسیج سازندگی خواندند و تأکید کردند: هر جامعه ای از چنین سرمایه ذی قیمتی برخوردار باشد بدون تردید به برترین قله های عزت و عظمت دست خواهد یافت و این جایگاه پرافتخار، سرنوشت قطعی ملت عزیز ایران است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۵۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

"هیلاری کلینتون" در سخنان امروز خود از آنچه "کودتای سپاه و دولت علیه نظام" نامیده، ابراز نگرانی کرده و گفته است: تنها امیدواری من در این موضوع، تلاش‌های رهبران مذهبی و غیرنظامی ایران برای حفظ قدرتشان در این کشور است!

اقدامات موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با برنامه‌های دشمنان ایران به ویژه در جریان آشوب‌های خیابانی سال گذشته و همچنین، خدمات فنی و مهندسی این نهاد انقلابی در پروژه‌های مختلف کشور نظیر پروژه عظیم نفتی پارس جنوبی باعث خشم مقامات ایالات متحده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۵۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

چهاردهمین جشن خانه سینما در حالی به کار خود پایان داد که این کانون صنفی به جایگاه محفلی برای عقده گشایی سیاسی و حمایت از مخالفان نظام و تقدیر از پیاده نظام شناخته شده آمریکا و اسرائیل سقوط کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۴۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

هر جا تفرقه هست اعتصام به حبل الله نیست

سران فتنه به دنبال سلیقه رفتند از حبل الله بریده شدند و بالاخره با دشمن چفت شدند آنها که میخواهند با فتنه مقابله کنند هم اگر در نحوه مقابله از حبل الله جدا شدند و سلیقه ای مبارزه کردند انها هم در فتنه ای دیگر گرفتار شدند آن ها هم مغلوب سلیقه ی خود شدند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۴۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی :

بیست سال است که سرفصل دروس علوم انسانی هیچ تغییری نکرده است و منابع این حوزه نیز مربوط به بیست سال قبل هستند. این در حالی است که امروزه می‌بینیم در جامعه بین‌الملل بازنگری سرفصل‌ها هر سه سال یکبار رخ می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۳۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

مدیر حوزه های علمیه:

امروز وهابیون تبدیل به غده سرطانی در کشورهای اسلامی شده اند و حتی محرک اهانت به قرآن هم آنها بوده اند تا اختلاف بین مسلمانان و مسیحیت را تشدید کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۳۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

نیویورک تایمز نوشت: هیلاری کلینتون هفته گذشته ادعا کرد «دنیا در آستانه ورود به عصر نوینی است که مدیریت جهانی آمریکا در آن حیاتی خواهد بود.» قاعدتاً این یک خبر خوب است. اما وقتی نوبت به مدیریت می رسد نیاز به شفافیت بیشتر می شود؛ در حالی که با توجه به آنکه ایران در آستانه تولید یک بمب هسته ای است]![ به نظر می رسد دولت اوباما بیشتر دچار سرگشتگی است تا شفافیت و دشوار به نظر می رسد که بتوان سیاست آمریکا در خصوص ایران را معتبر دانست.

آیا دولت اوباما دست اندرکار تشدید فشارهاست و یا دوباره تصمیم به تماس دیپلماتیک با ایران گرفته است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۲۲
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

اصغر فردی تنها شاگرد محمدحسین شهریار در گفت‌وگویی ناگفته‌های بسیاری از دیدار شهریار با مقام معظم رهبری، از سلوک وعرفان، از روزهای انقلاب و جنگ گفت.

- سریال شهریار یک یاوه‌‌سرایی و یک تحریف عمدی برای تخریب شهریار ، تبریز و آذربایجان بود

- هم‌گرایی شهریار با انقلاب روشنفکرها را ناراحت کرد

- شما باورتان نمی‌شود اما توی روزنامه همشهری کاریکاتور شهریار را کشیدند

- آیت‌الله بهاءالدینی فرموده بودند: «در مکاشفه دیدم که برزخ از شهریار برداشته شده»

- مقام معظم رهبری دست خط شهریار را می‌بوسیدند

- همیشه تا صبح بیدار بودند و نماز شب را فریضه می‌خواندند و بعد می‌خوابیدند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۱۶
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

آیت الله مصباح یزدی ، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با هشدارهای عمیق نسبت به کج‌روی‌های فرهنگی در کشور، گفت: چگونه است به خاطر اهانت به کاغذ و خط قرآن عزا گرفتیم، اما در مقابل اهانت به محتوا و احکام قرآن سکوت می‌کنیم و ما خودمان می‌گوییم هر آیه قرآن می‌تواند محتوای دوگانه‌ای داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۲۲
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
عده‌ای از هنرمندان آمریکایی از جمله «کرک داگلاس» و «جان کیوزاک» از پیشنهاد «مایکل مور» در زمینه ساخت مسجد در منطقه صفر (مکان وقوع انفجار 11 سپتامبر) حمایت کردند.

«جان کیوزاک»، بازیگر هالیوودی ضمن سرزنش برخی از مسئولان شبکه‌ خبری آمریکا و جمهوری‎خواهان آمریکا به خاطر جهت‌گیری‌های سیاسی‌شان گفت:
این شبکه باید نابود شود ، همه اعضای حزب «جمهوری‏خواه» باید کشته شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۵۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

چه کسى می تواند بپذیرد که مرزهای آزادی تا به خطر افتادن صلح جهانی ادامه پیدا کند و هر نابکار خشونت طلبی به یک هوس و یا توطئه ى از پیش تعیین شده هزاران نفر را در معرض درگیریهای ناخواسته قرار دهد ؟

چنین آزادی اى چقدر منفعت دارد که خطرهای عظیم و خسارتهای بزرگ در برابرش قابل قبول باشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۲۷
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
نامه خواهر زن تونی بلر پس از حضور در راه پیمائی سبزها در روز قدس

خواهر زن تونی بلر، لارن بوت، پس از حضور در راهپیمایی روز قدس در تهران در نامه‌ای سرگشاده به بلر از ظلم‌هایی که به مسلمان رفته است و حمایت‌های بلر لب به شکایت گشوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۲۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

اهانت جنون‌آمیز به قرآن اسلام‌ستیزی به سرکردگی صهیونیزم و رژیم آمریکا است

در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا را طراحان اصلی این توطئه مشمئز کننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده کینه توزیهای صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن مطرح کردند:

طرف مطالبه ی  همه ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ای شایسته به مجازات برسانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۴۲
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

اقدام توهین‌آمیز برخی کلیساهای آمریکا مبنی بر آتش زدن کتاب مقدس مسلمانان با واکنش گسترده مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام نیز روبرو شده است و افراد، نهادهای دانشجویی و مردمی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شدت این اقدام هتاکانه را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

در همین راستا، گرافیست‌های ایرانی نیز با اقدامات ابتکاری و طراحی پوسترهای مختلف، به این موضوع واکنش نشان دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۰۶:۰۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
قرآن، نور الهی است که با این هتاکی‌ها هیچگاه خاموش نخواهد شد.

هتک حرمت قرآن کریم در مقابل کاخ سفید اقدامی هدایت شده در جهت اسلام‌ستیزی و مقابله با حرکت‌های اسلام‌خواهی ملل مظلوم جهان است.
رئیس قوه قضاییه با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرد و گفت:

پیروان ادیان ابراهیمی هوشیار باشند توطئه جدیدی از سوی صهیونیست بین‌المللی در حال شکل گیری است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۰۵:۴۴
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید درباره مهدورالدم بودن اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا نظر خود را اعلام کردند. بسیج دانشجویی دانشگاههای صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر و امام صادق(ع) با ارسال نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی (حفظهماالله) نظر ایشان را درباره مجازات اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا جویا شدند.

متن پاسخ کوتاه و صریح آیات عظام در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۲۶
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

یک روزنامه‌نگار اسرائیلی در مقاله‌ای با اشاره به فیلم ویدیوئی پخش شده از نتانیاهو که در آن آمریکا را بازیچه دست خود خوانده می‌نویسد: این ویدئو نشان می‌دهد نتانیاهو دغل‌بازی است که فکر می‌کند واشنگتن در جیب او قرار دارد و می‌تواند به‌راحتی آن را فریب دهد.

این نوار موضعی اهانت‌آمیز و در عین حال حیرت‌آور را نشان می‌داد که در آن آمریکا به چه آسانی تحت تاثیر اسرائیل قرار می‌گیرد. نتانیاهو در این نوار گفته بود: ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۹
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

اسکار گرانت، سیاهپوست آمریکایی که به خاطر خشونت بیجای پلیس کشته شدافشاگری روزنامه‌نگاران آمریکایی نشان می‌دهد که مقامات کشورشان، به رغم متهم کردن دیگر کشورها به عدم رعایت حقوق بشر، رفتاری انسانی در مواجهه با زندانیان از خود نشان نمی‌دهند.

این درحالی است که مقامات کاخ سفید همواره از آنچه "رعایت نشدن حقوق زندانیان در ایران" می‌نامند، ابراز نگرانی می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

" گلوبال‌فایر" پایگاه اینترنتی غربی در یادداشتی به قلم "هاروی تیلور " به نقل از "مجله باستان‌شناسی" مورخ سپتامبر و اکتبر 2010 نوشت: در جریان ساخت جاده‌ای جدیدی در "ولادی‌وستوک" که شهری در شرق روسیه است، کارگران به یک گور دست‌جمعی رسیدند که 495 اسکلت در آن جای گرفته بود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
در پی بی‌حرمتی به قرآن کریم در آمریکا و واکنش شدید کشورهای اسلامی نسبت به این اقدام، ارزش دلار در بازارهای جهانی کاهش یافت.

 پس از یک دوره قدرت‌نمایی دلار در برابر مهمترین ارزهای جهان، صبح امروز روند نزولی ارزش این ارز در بازارهای جهانی آغاز شد.
بنابر این گزارش ارزش دلار در برابر یورو پس از چند هفته افزایش نسبی، صبح امروز کاهش قابل توجهی داشت تا جایی که ارزش یورو در برابر دلار در بالاترین سطح تا ساعت 13 امروز به وقت ایران به 1.2803 دلار رسید.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۵۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه