صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد
سه شنبه

در حاشیه تقلّب مجدّد نظام!!!

وبلاگ "ولایت و بصیرت" نوشت:

یک مغالطه ای داشتیم در منطق اسمش مغالطه رها نکردن پیش فرض بود..

میگفت: سلام به به چند سال بود ندیده بودمت چرا کچل شدی؟...
گفتم :من از اول مو نداشتما شما را هم یادم نمیاد....
گفت: ای بابا بعد این همه سال عینکی هم که شدی!!...
گفتم: عینکی هم بودما....
گفت: بابا اذیت نکن چقدر چاق شدی...
گفتم: من از اول هم همین قدی بودم!...
گفت: علی جوون اذیت نکن ،جدی منو یادت نمیاد؟...
گفتم: اصلا اسم من علی نیست من احمدم....
گفت: ای کلک اسمتم که عوض کردی....

حکایت قسمت دوم

به طرف که از رفقای جنبش سبزه میگم : آقا دیدید نظام تقلب نمیکنه و خودتونم میدونید اوندفعه هم تقلب نشده بود و الا این دفعه که راحتتر بود تو 7 دهم تقلب کنه و لااقل بره دور دوم.....
 
میگه : ای کلکا فکر کردید نفهمیدیم این دفعه هم تقلب کردید!....
میگم :چطو ؟ ! ....
میگه: دیدید وضع و اوضاع اقتصادی و سیاسی خرابه خودتون به نفع روحانی تقلب کردید تا رئیس جمهور بشه و همه کاسه و کوزه ها را سر اصلاح طلبا و روحانی خراب کنید ولی ایو ول این دفعه خوب تقلب کردید یه جوری آرا را دست کاری کردید که اگه گردن کلفتی کرد بگید بابا ما خودمون تو رو با 1 درصد رئیس جمهور کردیم زیاد شلوغ نکن....
 
میگم : آقا ببخشید ما چی کار کنیم تا ثابت بشه تقلب نکردیم؟!!...
 
میگه : مهم نیست به هر حال هر نتیجه ای از صندوقا دربیاد شما تقلب کردید حتی اگر اون نتیجه اوباما باشه ، دوباره حتما یه کلکی دارید و میخواید کارا رو بندازید گردن حاج حسین اوباما...
 
منم گفتم :راستی اسم من احمده ها...


از: ولایت و بصیرت



نوشته شده توسط پاسدار ولایت مطلقه فقیه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وبلاگ "ولایت و بصیرت" نوشت:

یک مغالطه ای داشتیم در منطق اسمش مغالطه رها نکردن پیش فرض بود..

میگفت: سلام به به چند سال بود ندیده بودمت چرا کچل شدی؟...
گفتم :من از اول مو نداشتما شما را هم یادم نمیاد....
گفت: ای بابا بعد این همه سال عینکی هم که شدی!!...
گفتم: عینکی هم بودما....
گفت: بابا اذیت نکن چقدر چاق شدی...
گفتم: من از اول هم همین قدی بودم!...
گفت: علی جوون اذیت نکن ،جدی منو یادت نمیاد؟...
گفتم: اصلا اسم من علی نیست من احمدم....
گفت: ای کلک اسمتم که عوض کردی....

حکایت قسمت دوم

به طرف که از رفقای جنبش سبزه میگم : آقا دیدید نظام تقلب نمیکنه و خودتونم میدونید اوندفعه هم تقلب نشده بود و الا این دفعه که راحتتر بود تو 7 دهم تقلب کنه و لااقل بره دور دوم.....
 
میگه : ای کلکا فکر کردید نفهمیدیم این دفعه هم تقلب کردید!....
میگم :چطو ؟ ! ....
میگه: دیدید وضع و اوضاع اقتصادی و سیاسی خرابه خودتون به نفع روحانی تقلب کردید تا رئیس جمهور بشه و همه کاسه و کوزه ها را سر اصلاح طلبا و روحانی خراب کنید ولی ایو ول این دفعه خوب تقلب کردید یه جوری آرا را دست کاری کردید که اگه گردن کلفتی کرد بگید بابا ما خودمون تو رو با 1 درصد رئیس جمهور کردیم زیاد شلوغ نکن....
 
میگم : آقا ببخشید ما چی کار کنیم تا ثابت بشه تقلب نکردیم؟!!...
 
میگه : مهم نیست به هر حال هر نتیجه ای از صندوقا دربیاد شما تقلب کردید حتی اگر اون نتیجه اوباما باشه ، دوباره حتما یه کلکی دارید و میخواید کارا رو بندازید گردن حاج حسین اوباما...
 
منم گفتم :راستی اسم من احمده ها...


از: ولایت و بصیرت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی