صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۲۸ مطلب در فروردين ۱۳۸۹ ثبت شده است

 افشای ارتباط ترانه موسوی با آقازاده فراری
سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۸۹ ، ۱۷:۳۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

حجت الاسلام میرباقری با انتقاد از برخی اقتصاددانان:
از احمدی‌نژاد دفاع می‌کنم چون می‌خواهد عدالت دینی را عمل کند
بجای تکرار مدل‌های غربی، اگر مدل اسلامی دارید به رئیس جمهور ارائه کنید.. 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۱۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

حجت الاسلام روح الله حسینیان ضمن تقدیر از دستگاه قضایی برای صدور حکم جلب مهدی هاشمی، گفت: دستگیری مهدی هاشمی می‌تواند سرآغازی برای بازداشت دیگر سران فتنه باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۱۵
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته بازداشت شد، در مطلبی در وبلاگ خود و همفکرانش را "آسیب دیده" معرفی کرده و با لحنی آمرانه خطاب به علمای دینی و مراجع عظام تقلید نوشته است: "الان زمانی است که علما باید آغوش باز کرده و حق آسیب دیدگان و معترضین را انذار داده و جبران کنند."
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۰۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
وی که در گردهمایی هفتگی انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار سخن می‌گفت، به شیوه برخورد حضرت اما با منافقین اول انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) با این‌که می‌دانست منافقین هیچ‌گاه به فکر مصالح نظام نیستند، ولی به دلیل عدم پذیرش جامعه آن زمان هیچ‌گاه تا سال 1359 اقدام آشکاری بر ضد این گروهک تروریستی نکرد و در آن زمان بود که ایشان در بخشی از سخنان خود فرمودند که ما از اول نگران چنین افرادی بودیم و ما در تمام طول مدت مبارزه و پیروزی انقلاب شاهد چنین نفاق‌هایی بودیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۰۵
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
"رضا پهلوی" طی یک سخنرانی در دانشگاه جرج واشنگتن آمریکا، ضمن حمایت مجدد از ایجاد حکومت غیردینی و سکولار توسط برخی جریانات سیاسی در داخل ایران، خواهان دور شدن مردم ایران ازحکومتی اسلامی و فاصله بین آحاد مردم و دولت شد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۰۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

روزنامه "واشنگتن تایمز" در مطلبی با عنوان "ساقط کردن نظام تهران"، با اشاره به حوادث سال گذشته در ایران، نوشته است: "وقوع یک انقلاب دوم در ایران ممکن است آخرین و بهترین شانس برای صلح در منطقه باشد اما این اتفاق، تنها به کمک آمریکا قابل رخ دادن است."

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۰۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
هیئت نظارت بر مطبوعات روزنامه بهار را به دلیل درج مطالب خلاف واقع‌، ایجاد شبهه در موضوعات اساسی، زیر سؤال بردن ارکان نظام جمهوری اسلامی و همچنین افترا به نهادها و ارگان‌های رسمی و اصرار بر تخلف توقیف کرد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۵۷
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
در جریان برگزاری دیدار پاپ بندیکت شانزدهم با برخی قربانیان آزار جنسی توسط کشیشان کاتولیک که در شهر والتا پایتخت جزیره مالت برگزار شد، وی به حدی به خواب عمیق فرو رفت که تنها واکنش کشیش‌های مجاورش باعث شد که وی از روی صندلی نیفتد./..ادامه خبر بهمراه تصویر خبر، در ادامه مطلب..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۴۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
گفته می شود افرادی که در داخل ایران علی الخصوص در استان سیستان وبلوچستان به جنایات تروریستی ریگی دلبسته بودند و از وی حمایت مالی و نیروی می کردند در چند هفته اخیر سعی کردند که از کشور از طریق مرز پاکستان یا افغانستان بگریزند که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۲۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

رئیس جمهور آمریکا در گزارشی خطاب به روسای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا،اقدامات این دولت در خصوص جنگ نرم آمریکا علیه ایران را تشریح کرد. گزارش دولت آمریکا شامل گسترش پخش اخبار، مقابله با پارازیت‌ ماهواره‌ای، استفاده بیشتر از توئیتر و فیس بوک، تقویت سازمان های غیر دولتی و تولید فیلتر شکن‌های جدید برای ایرانیان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۲۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه


احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس هسته‌ای تهران، اظهار داشت: سخنرانی احمدی‌نژاد و 5 پیشنهاد وی، پایانی مناسب برای اجلاس هسته‌ای بود...توکلی در ادامه گفتگوی خود با فارس با تاکید بر اینکه پیشنهادات رئیس‌جمهور در این اجلاس بسیار مستدل و مستحکم بود...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۱۶
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

چهارمین جلد از مجموعه خاطرات حجت الاسلام محمدی ری شهری، وزیر اسبق اطلاعات، که به ماجراهای برکناری آقای منتظری از قائم مقامی می‌پردازد، منتشر شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۰۸
پاسدار ولایت مطلقه فقیه


"گرچه زمان وقوع زلزله مشخص نیست اما تهران در معرض زلزله قرار دارد و شرایط طبیعی نشان می‌دهد که بروز زلزله در تهران قطعی است" این ها جملات دکتر احمدی نژاد در اولین هفته کاری پس از تعطیلات 13 روزه نوروز در بازدید از یکی از اردوگاه‌های اسکان اضطراری تهران است..."یکی از علمای بزرگ تهران به من پیغام داد که از مردم بخواهم مراقب باشند و ضمن پرهیز از گناه، برای دوری از بلایا دعا کنند."
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۲:۵۰
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

حجت الاسلام محمد تقی رهبر، رئیس این فراکسیون، در گفت‌وگو با شبکه ایران دیدار امروز اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رهبر معظم انقلاب را صمیمی و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: در این دیدار که تمام 42 نفر اعضای فراکسیون روحانیون حضور داشتند ابتدا بنده گزارش کاملی از فعالیت های فراکسیون ارائه دادم و در ادامه آقایان ابوترابی،‌ مصباحی مقدم و ابراهیمی اظهاراتی داشتند که عرض نمودند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۲:۳۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اعلام تاریخ دقیق حذف کنکور در جلسه کارگروه ماده 4 قانون حذف کنکور که فردا سه شنبه برگزار می شود خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۲:۲۳
پاسدار ولایت مطلقه فقیه


پاسخ‌های طلاب و دانشجویان به مصاحبه معاون آموزشی مدرسه عالی شهید مطهری...طلاب، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدرسه عالی شهید مطهری، پس از موافقت با درخواست نامه آیت‌الله امامی کاشانی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییر نام این مدرسه عالی به دانشگاه شهید مطهری، نامه‌ای در پاسخ به مسببان مصوبه شورای انقلاب فرهنگی نوشتند: ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۱۲:۱۷
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

 به دنبال پرونده‌های سوء استفاده‌ی جنسی در کلیساها، پرونده‌‌های ضرب و شتم کودکان توسط کشیشان نیز به جریان افتاد. اولین متهم اسقف اعظم است!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۸:۳۷
پاسدار ولایت مطلقه فقیه

شیوع مصرف نوشیدنی‌های الکلی در میان کودکان و نوجوانان، شیوع مصرف دخانیات در میان کودکان و نوجوانان انگلیسی، بارداری قبل از سن قانونی و...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۷:۳۱
پاسدار ولایت مطلقه فقیه


جمعه شب گذشته یک مناظره‌ تلویزیونی شیعی – وهابی میان حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ «حسن صفار» روحانی سرشناس شیعیان عربستان و شیخ «سعد البریک» چهره‌ی سرشناس وهابیت در سعودی برگزار شد و به طور زنده از شبکه ماهواره‌ای «دلیل» پخش گردید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۷:۲۶
پاسدار ولایت مطلقه فقیه