صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد
سه شنبه

رضایی‌ در واکنش‌ به‌ سوال‌ خبرنگار مرصاد: من قطعا رئیس دولت آینده هستم

رضایی‌ در واکنش‌ به‌ سوال‌ خبرنگار مرصاد:

من قطعا رئیس دولت آینده هستم

مرصادنیوز: کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: من بدون شک رای می آورم و رئیس جمهور خواهم شد.

محسن رضایی در نشست خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری مرصاد  مبنی بر این که “اگر در انتخابات رای نیاورید عکس العمل شما چیست؟” اظهار داشت: من قطعا رای خواهم آورد و رئیس جمهور می شوم.

رضایی گفت: این احتمال که من رئیس دولت آینده نباشم بسیار ضعیف است و دولت و کابینه من با قدرت فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: من با اینکه به رئیس جمهور شدن خود اطمینان دارم اما به هر حال و در هر صورت به نظر مردم در خصوص انتخاب رئیس جمهور آینده احترام می گذارم.

گفتنی است محسن رضایی پس از پایان سفر یک روزه خود به کرمانشاه و سخنرانی در جمع دانشجویان و مردم صحنه و کنگاور در یک نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد و پس از پاسخ به سوالات اصحاب رسانه با سرعت محل کنفرانس خبری را ترک کرد.



نوشته شده توسط پاسدار ولایت مطلقه فقیه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

رضایی‌ در واکنش‌ به‌ سوال‌ خبرنگار مرصاد:

من قطعا رئیس دولت آینده هستم

مرصادنیوز: کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: من بدون شک رای می آورم و رئیس جمهور خواهم شد.

محسن رضایی در نشست خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری مرصاد  مبنی بر این که “اگر در انتخابات رای نیاورید عکس العمل شما چیست؟” اظهار داشت: من قطعا رای خواهم آورد و رئیس جمهور می شوم.

رضایی گفت: این احتمال که من رئیس دولت آینده نباشم بسیار ضعیف است و دولت و کابینه من با قدرت فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: من با اینکه به رئیس جمهور شدن خود اطمینان دارم اما به هر حال و در هر صورت به نظر مردم در خصوص انتخاب رئیس جمهور آینده احترام می گذارم.

گفتنی است محسن رضایی پس از پایان سفر یک روزه خود به کرمانشاه و سخنرانی در جمع دانشجویان و مردم صحنه و کنگاور در یک نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد و پس از پاسخ به سوالات اصحاب رسانه با سرعت محل کنفرانس خبری را ترک کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی