صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد
چهارشنبه

معاون سابق احمدی نژاد: می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند

معاون سابق رئیس‌ جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحرافی گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند؛ حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج روح‌الله احمدزاده‌کرمانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به حضور مشترک هاشمی و رحیم مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم چرا این دو باهم و هماهنگ در وزارت کشور حضور یافتند و ثبت‌نام کردند. شاید این کار یک اقدام تاکتیکی و یا هماهنگی استراتژیکی بوده است.وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری درباره اهداف جریان انحرافی گفت: اول باید تاکید کرد که انحراف جریان نیست و یکسری حاشیه‌هایی است که در کنار دولت ایجاد شده است. اینها کوچک‌تر از آن هستند که بگوییم جریانی را تشکیل داده‌اند. من در ابتدا از کسانی بودم که از احمدی‌نژاد حمایت کردم و در اداره کشور نیز به این دولت کمک کردم، اما در بسیاری از مسائل اشکال می‌گرفتم و در نهایت نیز به دلیل همین مشکلات از دولت جدا شدم. البته اختلاف من در دیدگاه‌ها بود.

استاندار سابق فارس افزود: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود که برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. بر فرض خواب شما برای شما حجت باشد، برای من که نیست. چه کسی گفته با خواب و جادو می‌توانید کشور را اداره کنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. این‌گونه کشور را اداره می‌کنند! اگر شما کشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره کشور دخالت دهی. خواب و کشف شهودهای شما که برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تکفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.



نوشته شده توسط پاسدار ولایت مطلقه فقیه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

صراحت، راز ماندگاری

بصیرت، باید عاشورایی باشد

صراحت، راز ماندگاری

اگر بفرموده مرحوم امام عزیز، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، به مملکت ما آسیبی نمی رسد.
ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست.
با احتیاط خیلی زیاد بایست حرکت کرد.
رابطه ولی فقیه با ما رابطه ی پدری و پسری نیست بلکه رابطه مولا و عبد است...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معاون سابق رئیس‌ جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحرافی گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند؛ حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج روح‌الله احمدزاده‌کرمانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به حضور مشترک هاشمی و رحیم مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم چرا این دو باهم و هماهنگ در وزارت کشور حضور یافتند و ثبت‌نام کردند. شاید این کار یک اقدام تاکتیکی و یا هماهنگی استراتژیکی بوده است.وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری درباره اهداف جریان انحرافی گفت: اول باید تاکید کرد که انحراف جریان نیست و یکسری حاشیه‌هایی است که در کنار دولت ایجاد شده است. اینها کوچک‌تر از آن هستند که بگوییم جریانی را تشکیل داده‌اند. من در ابتدا از کسانی بودم که از احمدی‌نژاد حمایت کردم و در اداره کشور نیز به این دولت کمک کردم، اما در بسیاری از مسائل اشکال می‌گرفتم و در نهایت نیز به دلیل همین مشکلات از دولت جدا شدم. البته اختلاف من در دیدگاه‌ها بود.

استاندار سابق فارس افزود: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود که برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. بر فرض خواب شما برای شما حجت باشد، برای من که نیست. چه کسی گفته با خواب و جادو می‌توانید کشور را اداره کنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. این‌گونه کشور را اداره می‌کنند! اگر شما کشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره کشور دخالت دهی. خواب و کشف شهودهای شما که برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تکفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی